nl | fr

Iets loopt niet zoals het hoort? Wij willen het graag weten.

Iedereen vraagt kwaliteit van zorgverstrekkers: de overheid, de patiënt, doorverwijzers, … Die verwachte kwaliteit kunnen we alleen bieden wanneer we ons ook openstellen voor feedback van alle betrokkenen in het verzorgingsproces. 

Vanuit Mederi vinden we kwaliteit en behandeling van meldingen op alle niveau's belangrijk. Kwaliteit binnen onze interne organisatie die zowel de praktijken, de zorgverstrekkers als de patiënten ten goede komt, maar ook de kwaliteit van de zorgen en diensten die onze praktijken naar de patiënten toe leveren is belangrijk.

Iets loopt niet zoals verhoopt?

Laat het ons weten. We analyseren uw feedback op een correcte en objectieve manier. We garanderen een antwoord en bekijken welke stappen we kunnen zetten om het aangehaalde probleem in de toekomst te vermijden.
 

Mederi respecteert uw privacy

Mederi hecht veel belang aan respect voor de privacy van elke klant of bezoeker van haar websites.
Al uw persoonlijke gegevens die u achter laat worden strikt vertrouwelijk behandeld. Zij dienen om u een betere service te garanderen. 

Mederi (secretariaat)

Drie Sleutelsstraat 74, 9300 Aalst
Tel: 078 - 156 111
Fax: 053 - 710 567
secretariaat@mederi.be

nieuws

16/04/2018

Vacature administratief medewerker (M/V) - 20u

Team Mederi breidt op sneltempo uit... We zijn momenteel op zoek naar een halftijds administratief medewerker voor in ons officeteam. Zeker solliciteren!

3/04/2018

Bepaalde diabetespatiënten krijgen educatieverstrekkingen terugbetaald

Vanaf 1 mei 2018 heeft een subdoelgroep patiënten met een zorgmodel ‘Opvolging van een patiënt met diabetes type 2’ recht op terugbetaalde diabeteseducatieverstrekkingen verleend door een multidisciplinair team, op voorschrift van de huisarts.

26/03/2018

Mederi investeert samen met Orbid in kwaliteit

Van zelfscan naar kwaliteitscertificaat....

Assist
Comfortlift
CBB Leuven
SCA
Volvo Cars
Zorgpunt
AMMA
Precura
Coloplast